پلاگین (Plugin) یا افزونه چیست؟

دوشنبه 13 بهمن 1399
9:35
قاسم


یکی از دلایلی که طراحی سایت با وردپرس به یک پلتفرم محبوب در زمینه مدیریت محتوا و طراحی سایت تبدیل شده، تعداد زیاد افزونه هایی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. بیش از 55000 افزونه یا پلاگین!
پلاگین یک برنامه نرم افزاری است که برای انجام اعمال خاصی طراحی و توسعه داده شده، مثلا برخی از آنها عملکرد وب سایت شما را بهبود می بخشند و برخی دیگر ویژگی هایی به برنامه فعلی وب سایت شما اضافه می کنند.
پلاگین ها با زبان PHP نوشته می شوند و به راحتی می توان در وردپرس اضافه کرد. برای نصب آنها بهتر است یک فرد متخصص وب این کار را انجام دهد. کسانی که هیچ دانش ابتدایی هم در مورد کدنویسی ندارند می توانند پلاگین ها را نصب کنند ولی امکان روبرویی با خطاها وجود دارد و ممکن است به سایت و قالب آسیب برسد.
دلیل اینکه اینقدر استفاده از پلاگین ساده است این است که اکثر پلاگین های وردپرس رایگان بوده و هیچ تیم پشتیبانی فنی خاصی هم ندارند و تا زمانی که مدیر وب سایت خودتان هستید، می توانید هر نوع پلاگین که دوست داشتید را نصب کنید.
این افزونه ها چون باعث بهبود عملکرد وب سایت شما می شوند اهمیت بسیار زیادی دارند مثلا ما به مشتریان خود می گوییم اگر قصد دارید فرم های مختلف به سایت اضافه کنید، سرعت وب سایت را بالا ببرید برای هر امکانی که شما نیاز دارید افزونه مخصوص به آن وجود دارد و همچنین امکان برنامه نویسی افزونه های خاص توسط شرکت رایان هم وجود دارد.

بهترین افزونه های وردپرسی برای کسب و کار شما کدام ها هستند؟

بهترین افزونه های وردپرسی برای کسب و کار شما کدام ها هستند؟1- Yoast SEO:

شما می توانید بهترین سایت دنیا را داشته باشید که محتوای آن را نویسندگان با جوایز جهانی نوشته باشند اما تا زمانی که آن را بهینه سازی نکرده باشید، هیچ کس نمی تواند آن را در اینترنت پیدا کند.

افزونه Yoast SEO محبوبترین افزونه برای بهینه سازی وب سایت شماست که می تواند کارکردهای زیر را به منظور بهبود رتبه سایت شما در نتایج سرچ گوگل داشته باشد.

  • بهترین الگوها یا Templateها را برای عناوین و توضیحات متا در اختیار شما قرار می دهد تا به بهبود استراتژی های برندسازی شما کمک کند.
  • با در اختیار داشتن اسکیما (Schema) و بکارگیری آن می توانید کاری کنید که موتورهای جستجو به درک بهتری از ماهیت و فعالیت وب سایت شما برسند و شانس خود را برای دیده شدن در نتایج سرچ بالا ببرید.
  • با در دسترس قرار دادن ابزارهایی مثل آنالیز سئو و تحلیل خوانایی امکان قابلیت جستجو و پیدا شدن محتوای شما را بهبود می بخشد.
  • پیش نمایش اسنیپت در یواست سئو به شما این امکان را می دهد که ببینید وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل چطور به نظر می رسد.

و بسیاری موارد دیگر…

طراحی سایت صنعتی

پلاگین یواست سئو تقریبا همه کاری برای وب سایت شما انجام می دهد، علاوه بر بهینه سازی، قابلیت های دیگری نیز دارد که به شما در مدیریت وب سایت و تضمین عملکرد عالی آن کمک می کند.

2- NinjaForms:

وب سایت تقریبا هر کاری برای کسب و کار شما انجام می دهد و این مزیت عالی محسوب می شود. مثلا اگر مشتری شما بخواهد بیشتر در مورد خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید اطلاعات کسب کند به راحتی با پر کردن فرم سؤال امکان پذیر است یا مثلا اگر کسی بخواهد در سمیناری که شما میزبانی آن را بر عهده دارید شرکت کند، به راحتی با تکمیل فرم ثبت نام در بخش رویداد یا ایونت های وب سایت شما امکان پذیر است. در کل داشتن فرم های مختلف در وب سایت مزایای بسیار زیادی دارند که بهترین پلاگین برای این کار Ninja Forms است که تاکنون بیش از 11 میلیون بار دانلود شده است.

3- WooCommerce3- WooCommerce:

اگر تازگی طراحی سایت فروشگاهی استاندارد خود را راه اندازی کرده باشید این سؤال برایتان مطرح می شود، اکنون که قصد فروش محصولات خود را دارید باید برای ساخت وب سایت فروشگاهی خود پول پرداخت کنید؟

خیر نیاز نیست و تنها کافیست پلاگین WooCommerce را دانلود کنید. این افزونه مختص وردپرس طراحی و توسعه داده شده تا تمامی نیازهای کسب و کار شما را رفع کند. راه اندازی این پلاگین سریع و راحت بوده و در عرض چند دقیقه می توانید تمامی ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک را همراه با درگاه پرداختی و گزینه های ارسال و حمل و نقل داشته باشید که کاملا امن بوده و استفاده از آن راحت است.

طراحی سایت املاک
این پلاگین در حال حاضر توسط گوگل، PayPal، MailChimp و فیسبوک و سایر شرکت های بزرگ و مشهور دنیا استفاده می شود.

4- OptinMonster:

بازاریابی ایمیلی به عنوان یکی از مؤثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال به اثبات رسیده که می تواند بازدیدکنندگان وب سایت شما را به افراد خریدار تبدیل کند و طبق بررسی های انجام شده، میزان بازگشت سرمایه یا ROI در این شیوه بازاریابی ، 122% است.
با در نظر داشتن این موارد، احتمالا در این لحظه که مطلب ما را می خوانید جزئی از استراتژی های بازاریابی دیجیتالی شما هم باشد اما برای اینکه بتوانید استراتژی خود را بهینه سازی کنید، بهترین افزونه، OptinMonster است.
با کمک این افزونه می توانید فرم های سفارشی خاص وب سایت خود را داشته باشید و حتی بتوانید بخش خاصی از مخاطبین خود را هدف قرار دهید. حتی اگر مشتریان از وب سایت شما خرید نمی کنند هم لازم نیست نگران باشید چرا که این افزونه آنها را به مشترکین ایمیلی اضافه می کند.

طراحی سایت پزشکی

5- Updraft Plus:

بخشی از پروتکل های محافظتی و امنیتی وب سایت خود را باید به گرفتن نسخه پشتیبان از فایل های ضروری خود اختصاص دهید چرا که اگر نسخه پشتیبان نداشته باشید و وب سایت شما مورد حمله مجرمین سایبری قرار گیرد، بازیابی فایل های مهم شما بسیار سخت خواهد بود.
پلاگین Updraft Plus یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس با میزان دانلود بسیار بالاست چرا که به صورت اتوماتیک از سیستم شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. با کمک این افزونه فایل های مهم شما در سایت هایی مثل Drop Box، Google Drive یا Rackspace ذخیره می شوند تا زمانی اگر وب سایت شما به مشکل برخورد کرد و یا فایل های آن از دست رفت، به راحتی قابل دسترس و بازیابی باشند.


[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]